Juni 2010

Började otroligt varmt. Sommaren kom med stormsteg kändes det som. Spenderade typ all tid jag fick i Drängsmark. Det var studentvecka på skolan, vilket innebär zombies som gick runt och skrämde livet ur folk, vattenkrig och massor med grisnäsor. Skolavslutning med mina älskade vänner. Skaffade mig jobb på äldreboendet i Kåge där jag stormtrivs ♥. Massor med kvällar i Drängs utomhus. Storhandlade på Ikea inför flytten till lägenheten. Långa pratkvällar ute i Mickes rum. Kvällar nere vid älven. Promenader runt i Drängsmark. Emma fyllde 6 år. Vi var med om jordskalv som skrämde skiten ur mig och Annica. En sväng till Umeå med min älskling där man körde vilse väldigt mycket. Midsommar med älskade vänner hos Salander. Mys hemma i Drängs när man kollade in kungabröllopet. Underbara stunder med vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback