Jag som liten

Haha jag som liten, vilken rolig punkt. Jag är född på Umeå BB och bodde även i Umeå i ett antal år. Det fanns ingen pappa i bilden dom två första åren men eftersom jag inte ens kommer ihåg dom åren så kommer jag bara ihåg att min pappa alltid funnits med i bilden! Mamma och pappa träffade varandra när jag var 2 år gammal och då fick jag mig även en syster, Emelie. Jag och Emelie var som pusselbitar ihop, vi gjorde allt tillsammans. Och vi gjorde alltid hyss. Emelie kom på någon genial plan, men det var ju lilla Maria som skulle utföra den haha. Så när mamma och pappa kom då så Emelie ganska snabbt "Det var inte jag". Och då satt jag där skyldig haha! Vi hann även bo ett tag ute på landet, nån mil utanför Umeå. Där hade vi massor med grisar, kor osv.

Har tyvärr ingen bild på min dator från när jag är liten, men ni ska få en bild senare när jag är i Kåge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback