haha tjoller

Alltså vänta nu?
Jag var lite osäker på vad det var för sak man skulle skriva från listan idag så gick in på Johannas blogg och kikade och då stod det nummer 15. Min favoritplats. Så då skrev jag om det
sen går jag in på Annicas där det står 15.mina framtidsdrömmar eller vad det nu stod?
Och går in på min där står det också framtidsdrömmar men favoritplats står även på gabbans blogg?
haha lite olika här och där, men ni fick iaf höra om min favoritplats istället! :)

Efter att ha haft skola och jobb ska jag nu utmattad krypa ner under en filt och mysa med gubben. kram på er!
Gud vad jag längtar, snart kommer Sara, sen är det inte länge kvar då kommer Johanna och Erik också!
Älskar julen, då samlas alla nära och kära. :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja precis!! Vi verkar ha lite olika listor?

2010-12-15 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback