GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER

Herregud vad bra humör jag är på. Detta hår har utan tvekan varit det bästa jag varit med om, 2010 var mitt år! Jag har gråtit, jag har skrikit, jag har brytit ihop men jag har lyckats göra detta år till det bästa ändå, och det är tack vare mina underbara vänner, min obeskrivligt fina familj och min älskade pojkvän som jag träffade iår. Ni gjorde att jag tog mig upp igen, och jag bara känner att jag är starkare än någonsin! Ha en jättebra kväll nu allihopa, jag ska fira den med min älskade vänner och min baby, kommer bli hur bra som helst.

16 personer vi ska bjuda på 3 rätters middag, massor med tävlingar och dans. Jag är såååå taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback