Favoritplats

Favoritplats. Jag vet inte varför när man säger ordet favoritplats att jag kommer att tänka på Malå. Kanske för jag haft mina bästa minnen där eller för att personerna där är något utöver det vanliga. Malå kommer alltid ligga mig nära om hjärtat även om jag inte längre är där lika mycket som förut. Du måste ha lärt känna personerna där för att veta vad det är jag pratar om, Malå är ingen liten by där ingenting händer, för när du väl kommit in i gänget så händer allt. Ingen dag är någon annan lik. När jag velat försvinna så är det dit jag har farit, för att få varva ner och bara vara. Och mina vänner som finns där och som direkt får en på andra tankar. Deras fester är inte likt något här i Skellefteå, det är mer gemenskap där. Alla är med varandra. Helt underbart. Jag har mina personer där att tacka för några av dom bästa stunderna i mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback