daaaans

Ikväll hade Alex och Robin sin inflyttningsfest, jag dansade och dansade och dansade kändes det som . Jag som i vanliga fall inte dansar. En gångi tiden var det jag som var först ut på dansgolvet jämt, och nu är det som att folk måste tvinga mig dit ut. Det blir väl så när det händer saker som sätter spår i en för livet... Men jag tycker jag har blivit mycket duktigare och tom ikväll så var jag och dansade hela tiden, hade jättekul och mådde inte alls dåligt över det!

Tack Micke för at du är du, det betyder allt för mig att du finns där älskling.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni hade trevligt! :)



Nääädå, jag måste ju hålla igång ;)

2010-12-11 @ 10:50:33
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback