Bästa året!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag skaffade körkortet!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte ens ihåg vad jag gav för nyårs löften haha ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte det, men det finns många som väntar barn året som kommer ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
Jo tyvärr.

5. Vilka länder besökte du?
Höll mig till Sverige och Finland detta år

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
En utlandsresa som vi planerar för tillfället!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
22 Januari när jag fyllde 18, 12 Februari när jag träffade Micke första gången & 5 April när jag och Micke vart tillsammans!

8. Vad var din största framgång 2010?
Jobb på Hedvigsgården, att dom ville att jag skulle fortsätta jobba efter sommaren, och att få jobba natt på boendet!

9. Största misstaget?
Oj. Måste väl vara bråk mellan mig och Micke. Annars ångrar jag ingenting i nuläget, det har ju tagit mig till där jag står idag! Sen att jag och Sara kom ifrån varandra där ett tag var inte alls kul, men vi har hittat tillbaka till varandra närmare än någonsin!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Psykiskt mådde jag piss för inte så längesen men det återhämtade jag mig ifrån. Sen hade jag vääärldens influenda som pågick i evigheter. Men nu verkar jag vara helt frisk ;)

11. Bästa köpet?
Saker till lägenheten!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ikea, Kläder & Alkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Micke, han vart min bästa vän och sen min pojkvän. Han fick mig upp på mina fötter igen! Sen att jag har så underbara vänner som jag har gör mig riktigt glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Har min partylåtar men dom som är starkast för mig är Face Down och Highwayman!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Jag var nere på botten men tog mig upp igen och gladare än förut!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat säkert? Man kunde ju ha fått bättre på proven, som mina lärare sa, ifall jag hade verkligen pluggat hade jag fått mvg, men vg duger väl också. Men man blir lite besviken på sig själv när man hör avv man kunde nått mvg :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Skolkat?

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och sen Mickes familj!

19. Blev du kär i år?
Utan tvekan, Micke är underbar!

20. Favoritprogram på TV?
Hittade mig en ny serie iår Hellcats. helt grym!

21. Bästa boken du läste i år?
Haha ingen aning... Har varit dålig på att läsa böcker iår!

22. Största musikaliska upptäckten?
ingen aning :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En födelsedag värd att minnas. :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Tror jag väl inte :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag umgicks med världens bästa vänner. Hade en födelsedagsfest i en kvartetsgård som spårade ur med hur mycket folk som helst, drog ut på krogen första gången och hade svinkul!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en utlandsresa som sagt ;)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Väldigt blandad! Jeans, mjukisbyxor, strumpbyxor, klänning, kjol, linnen, långärmat. Jag hade allt ;)

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, pojkvän och familj, jobbet och att bara leva!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing Tatum as always!

31. Vem saknade du?
Morfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
MICKEMICKEMICKE, behöver jag säga mer? Mickes familj + Erik är helt underbara så dom står också på listan! Carro! Colette! Och många fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback