äventyr hela dagen!

Denna dag bestod av att man började att försova sig haha! Gabban ringer och väcker mig, Micke, Robin och Alex som alla hade försovit sig ;) Sen tog vi oss äntligen iväg. Vart att fara in på dollarstore, fara och äta på Mcdonalds som givet ;) Sen var det Alko och Ikea! Herregud vad det handlades saker, vi var rädda att det inte skulle rymmas i bilen haha men vi hade tur så det gick just så pass.

Nu har jag och älsklingen sett Knight and day och nu fixar Micke lite med allt vi köpt och jag uppdaterar vid datorn! Imorgon är äsklingen också ledig så då blir det mys i massor, vi ska inhandla all mat till nyårs, trerätters, kommer bli så grymt. Pratat med Reb och det börjar ta sig planerna, suuuuper


Du är min skatt, min lycka, mitt allt.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback