April 2010

När jag och Micke vart tillsammans. ♥ Det var påsklov, jag och Micke solade massor när solvärmen började komma och även åkte massa skoter vilket resulterade i att vi var med om en skoterolycka. Jag fick en mildrare hjärnskakning och Micke lilla gubben bröt foten. Grillning uppe på vitberget med Julia, Nadja, Micke osv vilket gjorde att jag tappade min mobil i elden haha och Julia sticker ner handen där och rycker upp den, vilket minne. Jag vart en morot/blond av en ren impuls skulle jag ju då färga mitt hår, vart ingen hit hos många haha. Fest hos Alexs pappas nya lägenhet som vart kortvarig lägenhet haha. JAG skaffade ju körkortet, efter att ha pluggat teorin och fixat alla faser på en vecka fixade jag körkortet! Och självklart var det ju valborgs, hos Julia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback