7. Min bästa vän

Nu är det ju såhär att jag har inte bara en bästa vän. Jag har flera om jag ska vara ärlig. Dom som finns där, står kvar när allt blir skit, någon jag kan lita på. Någon som förstår vad jag går igenom. Någon som Alex som bara genom en blick kan hon förstå hur jag känner eller vad jag tänker på. Eller som Gabrielle, som kan få mig till och med på mina värsta dagar att le. Eller Sara, som i vilket väder som helst, vilken tidpunkt som helst skulle finnas där och komma om jag behövde hon. Eller som Emelie Berg, som har ett förtroende som ingen annan har. Jag har absolut världens bästa vänner och det är jag så glad över. Tack för att ni gör min dag.



Kommentarer
Postat av: s

I will always stand by your side, no matter what !

2010-12-08 @ 21:08:04
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback