29. Min favoritsemester

Bulgarien 2008 without a doubt. Hela familjen for dit en vecka för att umgås och den vart så vild och galen. Jag och Emelie träffade folk som vi alltid kommer att komma ihåg. Gjorde saker vi aldrig kommer glömma. Ett av mina absolut bästa minnen.

Man klev upp runt 7 och la ut handdukarna på solstolarna. Klockan 8 var det frukost. Sen sola och bada hela dagen=sova i solstolen för man inte fått någon sömn. Sen runt 5 gick man upp till hotellet och fixade sig. 6 Var det middag ute på någon restaurang. Sen drog man ut och partade till typ 5 på morgonen. Gick och la sig och sen började dagen om klockan 7 igen. Så höll det på i en vecka, den var galen och vild men min mage var typ pajj efteråt. Men kul hade vi!


Tror det var här vi åt en pasta som gjorde mig otroligt magsjuk haha.


Sola och bada nere vid stranden!


Några pojkar vi träffade från Sverige!


Haha jag på en toa.


Vi åt världens godaste frukost


Fick gratis drinkar och shots


Hotellet!


Och fulla var vi!


Party!


Familjen!


Och en återställare mitt på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback