28. det här saknar jag

Morfar. Min älskade underbara morfar saknar jag varje dag. Du gick bort för tidigt morfar, jag hann aldrig säga hejdå.. Jag saknar att kunna fara till dig när jag vill komma bort en stund, jag sanar att kunna sitta ner vid ditt bord med tyg fasthäftat och prata med dig, jag saknar att när man kommer så står an du sitta ute med sotan i knät och njuta av sommaren. Du var min bästa vän. Jag älskar dig och jag saknar dig oerhört varje dag. Jag saknar att kunna komma till dig och resten av världen upphör för en liten stund. När du brukar skjutsa mig till stan för att du skulle "handla" men det vara bara en vit lögn för att jag behövde skjuts. Jag saknar din röst och ditt skratt. Du gick bort för tidigt, det var inte rättvist du var bara 69 år. När vi byggde träkojjan ute på din gård och du hjälpte till så mycket för att få den klar, och när den var klar så ville jag inte vara där för det kunde finnas spindlar där haha. Gud tog ifrån mig min ängel, morfar jag saknar dig.


Du var världens finaste person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback