26. mina rädslor

Haha mina rädslor vet dom flesta vilka det är. Dom tre absolut värsta är spindlar, vatten och höjder.
Spindlar kan få mig att vägra gå in i ett rum om jag vet att det finns en spindel där, jag är så gudförbannat äckliga och hemska, dom har fler ben än mig och kommer typ äta upp mig?
Vatten har jag nästan alltid varit rädd för. Djupt vatten, öppet hav, sjöar, att sitta i en båt och inte kunna se botten, veta att det finns fiskar i vattnet(jag jävlar avskyr dom där djuren). Jag an verkligen börja gråta om jag måste sitta i en båt.
Höjder. Det är typ en enkel väg till döden? Min mage vänds ut och in om jag går ut på en balkong, jag får svindel när jag tittar ner om jag står högt upp, och jag skulle typ aldrig i livet våga hoppa fallskärm.

Det är det absolut värsta jag vet. Sen finns det väl mindre saker som är roligt men det där är det jobbigaste för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback