24. Det här får mig att gråta

DEt här får mig att gråta? Det finns många saker som får mig att gråta, jag är en otroligt känslomässig person. När jag ser filmer gråter jag. När jag och någon kompis bråkar så gråter jag. När jag blir väldigt arg så kommer tårarna. När någon dör så gråter jag. När jag bli missförstådd så gråter jag. När det blir för mycket så gråter jag. Ser jag kryp så gråter jag. Något jag är rädd för, t.ex. vatten och höjder gråter jag för. Det finns jättemånga saker som får mig att gråta, mina nära och kära är en stor punkt som ifall något händer med dom så gråter jag mängder.

Finns ju då även positiva saker jag kan gråta till. Bröllop, någon ska ha barn, när man skratar med sina vänner. Fins ju glädje tårar även så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback