22. Det här upprör mig

Och eftersom jag inte väljer punkten min dag i bilder så får det bli det här upprör mig.

Mobbing. Något av det absolut värsta jag vet. Jag kan bli så gudförbannat jävla arg om jag får höra att någon blir mobbad. Själv har jag ju varit mobbad i hela 7an var det ungefär. Den värsta tiden i mitt liv, att man tappar alla sina vänner, för ingen vågar stå upp för en. Min syster var mobbad också en gång i tiden, och en gång fck jag bara nog och sökte upp personen som gjorde det och jag skrek och skrek och skrek. Skrämde skiten ur henne de gjorde jag. För jag förstår inte hur någon kan vilja såra någon annan avsikligt, att njuta av att se andra personen må så dåligt, att skämma ut den inför alla andra? Jag hata mobbing. Kanske det att jag själv varit det som satt så djupa spår i mig, men jag förstår inte hur någon skulle kunna vara så hjärtlös att göra så. Hjärtlös är kanske fel ordval men så kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback