21. Det här vill jag bli när jag blir stor

Här måste jag tyvärr göra er besvikna och säga att jag vet inte än vad jag vill bli när jag blir stor. Jag vill jobba inom vården med människor. Jag älskar att få jobba med gamla, men gud vad jag älskar barn. Kanske med förstårdshandikappade, för jag älskar att få arbeta med dom när man gör något och dom förstår och det tänds ett ljus för dom, jag tycker så mycket om det. Jag vill gärna ta hand om folk. Så kanske åt det hållet, vem vet det är länge kvar för mig än!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramisar kram..Förlåt om jag/vi satte igång någonting fel och obehagligt för dig....tänkte bara att vi tycker att ni är ju sambos och vi gillar er och vi hoppades på en liten gemensam stund med er...

2010-12-22 @ 01:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback