20. Mina drömmar

Nu tar jag en liten paus från städandet och tänkte då mina kära vänner ska ni få listan som jag vte att ni längtat efter hehe. Eftersom jag missade igår så får ni gårdagens och dagens lista! Och en annan sak, eftersom det tydligen är olika listor alla har så väljer jag vilken som verkar mest rolig att skriva om! :*

Gårdagens listor var mellan min dag i bilder & mina drömmar.
Och eftersom jag inte är en som är så duktig på att ta kort i min vardag så får det helt enkelt bli mina drömmar!

Mina drömmar. Jaha vad skriver man här då? Jag är en som väldigt sällan kommer ihåg drömmar så länge. Väldigt ofta har jag mardrömmar. Men jag tänkte dela med mig om en dröm jag hade för otroligt längesen, ja jag kanske var runt 14? Bodde hemma i Kåge då med familjen.
Drömmen:
Det var en helt vanlig dag i Kåge. Men från ingenstans så kommer min mamma fram och säger till mig:
- Maria, jag ska gifta mig med Magnus Carlsson.
Nivet killen som var med i dansbandet barbados, och han är väl bög haha. Men iaf. Hon sa att hon skulle lämna pappa för den där Magnus.
- Varför? frågade jag då helt oförstående.
Mamma såg det som en självklarhet.
- Jo förstår du, det är ju solklart. Jennifer har ju alltid velat ha en häst med stall. Och om jag gifter mig med Magnus. Då kan Jennifer få ha sin häst och stall i vår grannes hus, för då köper han det åt oss.

Det mina vänner, är en dröm som följt med mig länge, gud vad vi skrattat åt den drömmen, det var ju självklart varöfr mamma skulle gifta sig med en bög? haha jasi, drömmar kan vara konstiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback