2 min första kärlek

Min riktiga första kärlek tror jag var Johan. Det varade inge länge och som dom flesta redan vet var jag och Johan sen bästa vänner i 3 år innan vi gick skilda vägar! Han är en underbar kille, har barn numera med sin tjej, en söt liten flicka som heter Ebba!

Vi träffades första gången i Malå för snart 5 år sen. Jag och mina kompisar var där på sportlovet och vi stötte på då Johan, Macke och Wirre som kom att betyda en stor del för mig i framtiden. Då var man ju då 14 år gammal och självklart eftersom killarna var 17 år så ljög vi om våran ålder haha. Man kan lugnt säga att det slutade i kaos när vi väl skulle berätta för killarna hur gamla vi egentligen var. Kort gjort så höll inte jag och Johans "romans" en lång stund innan det tog slut och vi bestämde oss för att vara vänner. Jag vet att man brukar säga att man kan inte vara vänner med sitt ex, men det där var ett tecken på att man kunde det. Vi var så starka ihop som kompisar, han var den bästa vännen jag hade och jag var hans. Han fanns där för mig genom väldigt jobbiga perioder och det är jag evigt tacksam för. Varför våran vänskap plötsligt tog slut är en väldigt jobbig sak för mig som jag egentligen inte har något svar på. Jobbiga saker var inblandade och jag är ledsen för det! Men någon dag hoppas jag vi kan vara vänner igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback