16. Mina framtidsdrömmar

Jag fuskar lite. Jag tycker att nummer 16, vad jag har ätit idag var så tråkig så jag tog mina framtidsdrömmar som jag inte skrev om.

Mina framtidsdrömmar är väldigt varierande. Vad jag vet att jag först och främst ska gå ut skolan innan jag gör något annat. Jag har många saker jag vill göra, jag vill plugga vidare men till vad vet jag inte än, inom vården vill jag iaf vara. Älskar att få jobba med gamla men så älskar jag ju även barn så kanske något med barn? Vet inte riktigt, nu jobbar jag ju med mina gamlingar på min boende och stormtrivs. Men eftersom att när jag vill plugga vidare är jag väldigt sugen på att plugga i Stockholm, och självklart ska jag då släpa med mig Micke, om han nu vill det. ;) Ska även hinna resa runt innan jag skaffar familj, jag vill väldigt gärna ha barn men innan dess ska jag ha hunnit se världen, iaf en del av den! Sen skaffa hus och familj är ju en stor sak men det är väl ett tag kvar? :) Jag vill hinna uppleva saker, funderar starkt på att när jag ska plugga vidare om jag får plugga/ha praktik utomlands, skulle vara riktigt kul. Men vi ser ju hur det saken blir! Det var vad jag har i tanken för tillfället, självklart många fler saker men ni har fått höra det jag är mest sugen på. :)


Nuså, det här fick bli min punkt nummer 16! För vad jag äter är inte så himla intressant kan jag tro. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback