10. Mina syskon

Vi kan börja att säga att jag har 3 syskon.
Emelie är 18 år och vi har levt ihop sen vi var 2 år. När vi var små fick hon mig att göra alla möjliga hyss. Vi var två små rackarungar som alltid gjorde rackartyg haha och gick inte att sära på. Emelie var hjärnan bakom allt smart som hon var, och det visar väl på vilken person hon är idag. Haha inte att hon tvingar folk att göra saker utan att hon är jättesmart! Hon har en vilja som är otrolig. Hon går teknikprogrammet på kaplan, och tyrots att hon inte har det lätt för matte har hon bestämt sig för att gå Matte E, för när hon har bestämt sig så ska det bara gå, duktig som hon är! :) Mitt bäste minne med Emelie måste nog vara bulgarienresan vi hade ihop, det är någonting jag alltid kommer minnas!
Jennifer min älskade lillasyster år 14 år gammal nu. Man kan säga att Jennifer har ett slags lugn över sig som jag inte förstår vart ifrån hon har fått det eftersom jag inte tycker att någon i våran familj behärskar det? När Jennifer var liten såg hon precis ut som ett litet troll, jättestort lockigt hår och glugg i framtänderna haha, kommer ihåg att hon älskade ketchup så mycket att hon åt det direkt ur flaskan, tror det även finns någon sån söt bild på henne? Är det någonting man kan koppla ihop Jennifer med som är det musik, den där tjejen har en talang som jag verkligen inte förstår hur det går till, även där någonting som ingen annan i familjen kan, sjunga? Herregud börjar någon i familjen sjunga förutom Jennifer så går typ fönstren sönder haha. Jag och Jennifer har dock inte alltid varit så bra vänner som vi är idag, eftersom att jag har haft mina humörsvängningar som påverkat hela familjen kom jag och Jennifer nästan aldrig överrens förut. Men idag står hon mig så nära så nära. Jag älskar dig syster!
Zeb. Ja vad ska man säga om han, det syns att han är min bror? Alla säger atthan är precis som jag var när jag var liten, envis och tror att han är polis haha. Och eftersom han är precis som mig så går det inte att sätta mig och Zeb emot varandra för då blir det krig. Men kärleken till den lilla killen går inte att beskriva, hur arg jag än kan vara på honom så om han kommer och vill kramas så kan man inte säga nej!


Har inga bilder på oss när vi är små dom finns på mammas dator men om jag är där nån gång så ska jag lova att visa er bilder, Jennifer är sötast i världen när hon är liten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback