morgontrött!

Hej på er!
Igår så for jag, Micke, Carro och Oscar till Nolia! Väldigt kul, köpte en stor klocka, en skål och nå matlagningssaker! Gick runt och kikade på allt möjligt det var skönt! Sen for vi på en tripp i Piteå city ;) Fast där hittades inte så mycket så vi rullade hemåt igen! Svängde även in i Drängs och hämtade min jacka, hade hoppats få att få träffa min familj nr2 men icket, dom var inte hemma, synd får fara förbi där snart igen :)
Kvällen bestod av chili con carne och bio där vi såg Inception, och då måste jag säga att jag tror fan det är en av dom bästa filmer jag sett! Kunde inte slita ögonen från filmen!

Idag kommer bestå av att sätta upp lister fulla lägenheten, kanske ut en sväng och bada eller något, ser ju att det är fint väder :) Men ska även hinnas fixa i lägenheten så vi blir klara nån gång ;D


fint hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback