första skoldagen!

Lena älskling vi måste ses snart, ska du komma på fredag eller? :)



Hej på er, sorry blir ingen bildbomb idag har så mycket att fixa!
Första skoldagen idag, regnet öste ner men att komma till skolan igen och träffa alla mina underbara vänner gjorde att mitt humör vart på topp! Träffade även min älskade Carro på stan en stund :)

Många planer inför fredagen.
Börjar med att imorgon så ska jag och min älskling Gabbs umgås hela kvällen, hon ska även sova hos oss i lägenheten, första personen förutom jag och Micke som gör det, kommer bli supermysigt. Sen ska vi slita oss upp på morgonen och bege oss mot Ikea, jag, gabbs och kanske Carro! Kommer bli underbart. Lite stressigt att hinna allt men vi siktar på att vara hemma igen runt 5 ;)

Var även förbi Drängs idag! Vart bjuden på middag och fick umgås med min älskade familj där, klump i magen när man var tvungen att lämna dom två små sötnosarna, men får se till att fara dit snart igen!

Nej nu ska jag fortsätta fixa här hemma. pussss!

Kommentarer
Postat av: mammatanten

Gillar dig och tack för ditt stöd!!

2010-08-25 @ 22:37:03
Postat av: Lena

klart vi måste ses <3

2010-08-29 @ 00:03:59
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback