Snodd från Gabbs!

Du är tillsammans med- Mickeeee
Och varför det- För han gör mig lycklig och jag är så kär i honom :*
Har han fått något smeknamn av dig- Baby!
När blev ni tillsammans- 5 April!
Hur täffades ni- på Mickes förra bruds födelsedagsfest, Sara presenterade oss :)
Kände ni varandra innan ni blev ihop - Jo :)
Hur gammal är han- 20
Älskar du honom- Mer än jag kan beskriva :)
Har du roligt med honom- Hihi jo, förutom när han retar mig, då blir jag grinig!
Skulle du kunna bo med honom- Men såklart!
Beskriv honom med tre ord- Underbar, kärlek, lycka :)
Har du gjort ett sugmärke på honom- tvärtom snarare!
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans- vet man aldrig, längelängelänge!
Får han dig att skratta- Ja det gör han!
Säg ett ord hur du känner för honom- Kärlek <3
Vad för slags filmer ser ni på ihop- Allt typ, han tvingas även se kärleksfilmer!
Får du fjärilar i magen när du ser honom- Jämt :)
Vad är det finaste du fått av honom- Kärleken såklart!
Har ni samma humor- Hmm, njaa :D
Planerar ni framtiden ihop- Jadå, går framåt!
Skulle han bli en bra pappa- Det skulle han verkligen bli :)
Vad gjorde ni senast ni träffades- Va på krysset med Sara! (Y)
Vad gör han när han inte är med dig- Lever sitt eget liv ;)
Är du svartsjuk på andra tjejer- Nej, jag litar på min baby :)
Har ni bråkat nångång- haha det har hänt!
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande- Nej ;*
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst- typ en till tre dagar max!
Har ni samma åsikter om saker- inte alltid!
Vem håller i fjärrkontrollen- ehm, Micke tror jag!
Går ni ut ofta- Nja, typ helger :)
Har ni samma musiksmak- det mesta
Är hans familj trevlig- supergulliga :D
Är han romantisk- Det är han jämt, nästan!
Stöttar han dig med dina drömmar och mål- klart han gör, genom allt!
Har han någon fobi- nej, han är inte rädd för något min man ;)
Gillar han sport- inte speciellt mycket!
Är han en djurvän- ja!
Kan han sjunga- hahahaha jag har aldrig fått höra honom sjunga, kommer nog aldrig få det heller!
Spelar han nått instrument- nej!
Kan han laga mat- JAPP, han gillar att laga mat, och jag gillar att äta, bra ihop! (Y)
Är han envis- Han är inte envis, han blir bara väldigt förbannad om han inte får som han vill ;)
Tycker han om att resa- det gör han :)
Vad gjorde han som fick dig att skratta sist- bara tjollra på här breve mig!
Vad är det sötaste han sa sist- Jag vill dela mitt liv med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback