natti på er!

Tena sötnosar!
Bara för att jag alltid är ute i sista sekunden så sitter jag nu och nöter teori haha! Fixat a och b fasen idag, blir väl att fortsätta imorgon, men det blir nog bra det!

Var med min babe mest hela lovet, jobbigt nu att inte få sova med honom, men bara kämpa sig igenom veckan så jag får vara med honom igen!

Förresten klassåterträff med alla 9orna, a b och c! Hyrt matsalen och massa shit till helgen så det bli nog bra det! Kanske inte så bra att dricka efter olyckan, vet inte ritkgit hur allvarligt det är med det, får ta och kolla upp det :)

Kommentarer
Postat av: sara

Meeeen, bra att du hyr matsalen, då måste ju jag jobba?:S

2010-04-13 @ 16:24:55
URL: http://www.nattstad.se/sarabacklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback