jag älskar dig

Hur ska jag kunna förklara allt det som jag känner för dig i bara några ord? Hur mycket jag älskar dig går inte att förklara i bara några ord. Hur du får min värld att snurra kan inte heller bara beskrivas sådär. När jag ser på dig, och jag vet att du är bara min, känslan kan inte beskrivas. När man säger att "when you know, you just know!" så känner jag. Allt känns så rätt med dig, som att pusselbitarna passar. Allt är inte alltid perfekt, det finns stunder jag vill gräva ner mig och stanna där, men då lyfter du upp mig igen, du väger upp det dåliga, du gör mina dåliga dagar bra ändå, bara för att jag har dig, alltid där vid min sida. Utan dig fungerar det inte, du är mitt ljus i mörkret. Baby vi är inte alltid överrens om saker och ting, men det spelar ingen roll för mig, eller där kanske jag drog en vit lögn, jag är så envis som man typ bara kan bli haha, men du står ändå ut med mig, även när jag gnäller och surar. Vi bråkar, och du fin som du alltid är så kommer du till mig och vi löser allt, när du kommer är det som att allt är glömt, en kram och allt är som vanligt igen. Det älskar jag hos dig, att du kan genom bara en kram få mig att bli så lugn och släppa allt. När jag är ledsen mitt i natten så tvekar du inte att komma till mig och trösta mig, du är min klippa som alltid finns där. Jag finner inga ord för att säga hur fin du är Micke, du bara är det. När vi far och träffar mina vänner och stämningen är så bra, för alla tycker om dig, mina vänner tycker om dig, jag älskar dig, allt är bara perfekt. När vi kryper ner under täcket för att sova och du ligger och håller om mig, stryker mig genom håret tills jag somnar, jag känner mig så trygg, min kropp breve din det är där jag vill vara! När jag vaknar upp på morgonen, och du kramar om mig, pussar på mig, jag blir så lycklig. Jag i vanliga fall har ett otroligt morgonhumör som dom flesta vet om, är grining och sur, men när jag vaknar upp breve dig så är allt underbart! Baby, jag älskar dig, jag är en bättre person när jag är med dig, du lyfter upp mig! Jag Älskar dig, trodde aldrig jag skulle kunna känna såhär, men det känns så rätt med dig, har inte känt såhär förut, men jag ser inte ett liv utan dig Micke, jag älskar dig. Du gör mig till den lyckligaste tjejen. 5 April, you and me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback