grillning med folk

Igår kväll var great om vi säger så!
Jag, Micke, Julia, Nadja, Pasi och Martina for upp på vitberget och grillade!
Där jag tappade min mobil i elden, men min ängel Julia stack ner handen och fixa upp de!
Någon sa "Va, tycker du att du vart fin? Det tycker inte jag" Helt seriöst också haha.
Åkte madrass, eller inte jag, Micke och Nadja, Micke fick dra upp Nadja på madrassen sen.
Mycke skrik hela kvällen från mig, Nadja och Julia.
Grilla korv, marshmallows och bacon haha!
Julia tappade ner typ alla korvar och marshmallows hon fick på pinnen!
Julia for under snön ungefär när vi skulle gå till bilen, hon var lite tung, hon skyllde på väskorna ;)
Det var kvällen vilket var väldigt underhållande haha.
Bilder kommer sen! :)

Sen for jag iaf hem till Micke och sov, nu sitter jag här och vi ska äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback