denna helg!

Hej på er! Är hemma hos Micke, han duschar så jag passar på att skriva litegrann :)

Igår var jag chaffis ett tag tills febern tog över igen, men det var kul! Jag, Micke, Alex, Julia och Challe for runt, for förbi Jack och hans kompisars fest, for förbi Robin och gänget och sådär! Tillslut var jag så jävla död av min feber så vi for hem och somna bums!

Idag har det inte varit mycket liv, vi for till stan och har hyrt tre filmer vi ska se ikväll! The storm som är nån actionfilm som liknar typ the day after tomorrow, som handlar om typ jordens undergång eller vad det nu var! Sen en skräckfilm, the box, som vi tydligen ska se sist för att jag ska ligga och tokkrama Micke hela natten! Sen hyrde vi även en komedi, The proposal, typ världens bästa komedi som jag sett flera gånger men lika bra varje gång som Micke inte ens sett!?!?!? Förstod inte hur han kan ha missat det, så jag var bara tvungen att hyra den med hihi!

Så ser planerna ut iaf!
Micke du är världens bästa pojkvän, jag älskar dig så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback