denna dag

Hej på er!
Kom nyss hem från skolan, med feber, är det ovanligt? Jag förstår inte riktigt, jag blir sjuk, sen blir jag frisk ett tag sen sjuk igen, det återkommer ständigt! Vad kan det vara denna gång? Hört att det går halsfluss och magsjuka, mycket trevligt!

Mitt hår vart faktiskt tillslut okej, någon blandning mellan blont och brunt! Det oranga försvann iaf tillslut vilket var det jag ville så :) Sen for jag till min Micke och sov där, jättemysigt men jobbigt att stiga upp på morgonen!

Ikväll kommer jag, gissa vad, vara med Micke :] Saknar han så gudförbannat mycket redan, blir mys framför en film! Blir toppen det! vi hörs sen! puss


Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback