;D

Förlåt babes att jag inte skrev igår, vart så mycket tjoller!
I lördags så vart de mys bara jag och Micke,
jag trodde jag hade laddat hem massa bra filmer som visade sig suga ganska stort haha,
men jag fick ju vara med Micke så jag var nöjd! :)

Igår så var det grymt bra väder så jag och Micke steg upp, gick ut så satte vi oss i varsin solstol och låg där och sola hela dagen, väldigt skönt! Sen drog vi till maxi och handlade massa gott. Vart grillat till middag, sen massa godis och chips till på kvällen! Vi såg bingolotto en stund med familjen, sen såg vi Pasific(tror de stavas så). Sen tog vi de bara lugnt hihi.

Idag tog vi oss upp ändå tidigt runt 10 och for till leos lekland, jättekul haha eller. Jag, Micke, Zeb och Alex. Men de var typ kul, åkte massa rutchkanor och sådär, Zeb hade iaf kul!

Nu ligger jag här hemma, Micke har dragit och jag vet inte riktigt va jag ska hitta på, vi ser ju, kanske se hockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback