Wacko

Kom just hem! Jag och Gabban gick på stan. Lite smått sur faktiskt.
Jag och Gabban gick på stan och såg en av vad jag trodde var mina vänner, tydligen inte verkar det som. Men så gick vi förbi och jag tittar på honom och hans tjej och säger hej, han tittar inte på mig och går vidare, haha asså ja, vad ska man säga, är du sur för att jag vet att du ljög för mig eller för vadå, jag förstår inte riktigt, eller är det bara för att du blir som du alltid blir när du skaffar tjej att du totaldissar dina tjejkompisar, tydligen. Och ändå har du sagt att jag alltid kommer vara din bästa tjejkompis, men såfort du skaffar dig en tjej så blir du typ som en främling, jag fattar om hon kanske tycker illa om att du har tjejkompisar men att inte ens hälsa på stan, fan väx upp.
Vart lite tvätsur. Iaf Ikv är det HOCKEY! Aik-Lule, satan vad man har längtat! Gabban vi ska skrika halsen av oss :)
Och imorgon kväll är de biotime! Och på lördag är de klassfeeeest ;) TaggataggaTAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback