Mvg i Engelska!

Hej guys ;) Kom just från Ica med inköpt Cola och Marabou! Mums nu blir det sitta vid datorn och kolla runt lite, hålla sig lite uppdaterad hur de går i hockeyn, Aik möter Linköping bortamatch! Just nu står det 1-1 och det var vår käraste Jimmy Eriksson som gjorde målet! ;)

Idag så har jag varit i skolan, jag fick igen Engelskaprovet, och jag fick MVG, enda i klassen, jag känner mig riktigt nöjd haha! Sen så har vi väl tagit de lugnt på skolan, kollat blodtryck, haft matte!
Sen så gick jag på stan ett tag tills mamma kom och hämtade mig och nu sitter jag här, mätt och ja, ska väl skriva klart de sista på inlämningsuppgiften!

Och såhär otroligt vacker är jag idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback