Jennifer ser ut som 18 :)

Tjenare, sista inlägget för ikv! :)
Aik vann, wihooo, hoppas att dom vinner mot Modo på lördag också, det måste dom göra! :)

Nu ligger jag i min mysiga säng, puffat upp kuddarna, golvet fullt med utslitna kläder och Jennifer som provar mina kläder! Jag måstebara säga att gud så skönt det är att vara i Kåge ibland, så lugnt, inte behöva tänka på att laga mat eller tvätta eller något! Ska hinna se en One tree hill avsnitt innan läggdags, eftersom jag somnade en stund innan maten så nu är jag uppe lite längre! Nu ska jag börja se så jag kommer isäng någon gång!
Vi hörs imorgon, säkert första lektion när jag har datakunskap!

Min snygga syster och jag, med headset haha jag vet jag är snygg!
Och Jennifer ser ut som 18 i know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback