jag och röda faran:)

Tjeena guys:)
Nu är jag hemma, eller kom hem för en stund sedan men har pluggat!
Vet ni vad jag gjort ikv? Hihi jag och pappsen har varit på handledarkurs, det är typ på tiden eftersom jag fyller år snart, men jag har inte bråttom, nivet, jag och bilar går inte så bra ihop! Jag vill åt ett håll men ändå far bilen åt ett annat håll! Ibland lite småsur är han(bilen alltså), kallar honom röda faran! Men ibland så blir han lite småsur och muttrar och då vill han inte röra sig, eller så blir han så arg att han bara säger nej, brukar vad annat folk kallar är att få motorstopp, men jag och min lilla röda fara har bara lite problem att förstå varandra, det går nog över snart haha. Menmen, nu ska jag iaf börja övningsköra så vi ser ju hur det går!
Sen nu så har jag pluggat för fullt, och nu är det läggdags, mysigt! Vi hörs imorgon sötnosar :)

Godnatt puss till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback