hungrig

Glömde skriva igår, vi var på någon typ studiedag igår, först p¨å ett äldre och handikappboende, höll på somna där typ. Sen så efter lunch skulle vi vara på sjukhuset, gissa vem som fick gå på bb, jo jaaag! Snacka om sugen man vart på att skaffa barn haha. Men inte än! Sen igår kväll pluggade jag lite, såg typ Greek och tog det lugnt, Aik förlorade mot jävla Modo.
Imorse försov jag mig! Fast jag hann till skolan tack och lov. Idag har vi matteprov, lycka till Maria :) På lunchen ska jag och Gabban gå och äta maat för det är äckelkorv på skolan! Nu ska jag fortsätta med skolarbetet......kolla bloggar...... Yes vi hörs sen!

Sen bråkade jag med norsjöös dramaqueeeeen, you love me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback