Anonym fråga

Någon frågade, "anonym", hatar verkligen folk som är anonyma, men eftersom frågan inte direkt var otrevlig eller så så spelar det väl ingen roll och jag kan svara :) Du frågade varför jag är så mycket i Kåge nu, och ja, många anledningar, typ att jag saknar verkligen Kåge jättemycket, saknar min mamma, mitt hus och sådär, sen vardagar när jag har skola så är jag väldigt ofta i Kåge så att jag kan få hjälp att plugga tillsammans med mammsen min som är så snäll och hjälper min lite tröga hjärna att förstå det mesta! Det är väl dom största anledningarna till varför jag är i Kåge, sen finns det ju mindre anledningar men det här är iaf dom största :) Du får gärna om du vågar säga vem du är så får du väldigt gärna säga det ;) Eftersom jag vart sjukskriven i vintras så var jag ju tvungen att hoppa av skolan vilket betydde att jag inte behövde vara i Kåge och plugga på veckorna så då vart det mycket mindre tid jag spenderade där! :) Hoppas det är svaret du sökte efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback