Alex, jag och cykeln ;)

Hej hörrni! Nu är jag nyvaken och har tänkt hoppa in i duschen, tänkte bara skriva lite först :) Var med Alex igår kväll! Väldigt rolig kväll måste jag säga, jag blir förbannad över att Piratebay inte fungerar som jag vill så jag skriker sen bestämmer vi oss för att gå till Hemmakväll, men när vi väl är där då finns ?ingen? av filmerna vi vill se, så det var ju inte heller kul. Men vi bestämde oss iaf för att köpa chips med oss hem, med Alex hade sån besluts ångest. Först ville hon ha chips, sen cheesebaals, men sen chips igen men då var det för dyrt, så då ville hon ha små chips med 40g i bara. Så vi gick dit och skulle ta det, och då vart hon tveksam igen, iaf så tillslut var det två små påsar, godis och en pepsi, äntligen haha. Sen så skulle vi ta oss hem då tog vi Alex  cykel, Alex fick skjutsa och jag kan lova er när jag säger det här att jag har aldrig åkt en hemskare färd på cykel, hon vinglade, körde upp och nert för trottoaren, skulle titta bakåt, gjorde verkligen allt, men inget var med flit hon hade bara ingen balans på cykel haha men vi fick oss hem! När vi kom hem så funkade piratebay så vi drog ner If only och Cruel Intentions, några av mina favoritfilmer, så runt kvart i 2 var vi klara:)
Och en sak till, jag hade sex inatt, lovely!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback