Trash

Love me but love you more.
Feel like trash.
You make me feel like white trash.

Nu sitter jag och längtar efter utlandet, jag, Alex och Emelie snackade om utlandet i sommar, utan tvekan att jag ska dit, hatar jävla vintern och jävla mörkret, vill ha sol, bad, drinkar och leva. hihi.
Ikv klockan 22.00(knacka tre gånger), så är det paradiiiise hoteeeeel, HEJJA Stefan! :)
Funderar på att gå ut och gå en stund, men det är så mörkt och jag känner mig inte direkt trygg i Kåge på kvällarna, att bli påhoppad så jag vet inte riktigt. Vi ser ju, men klockan 22.00 ikv så kommer jag iaf att vara bänkad framför tvn! puss guys.

Kommentarer
Postat av: din emlan

du gå ut och gå ? , nu blir jag rent imponerad!!=D

2009-11-16 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback