Min Emelie Berg:)

Hej sötnosar! Min dag har varit helt okej, ont i huvudet men det står man ut med! Ska snart till Kåge, plugga och umgås med mamma. Jag hör av min senare för jag har inte så mycket att säga för tillfället haha! Men bjuder på en till bild från halloween :)

Bild på mig och min underbara vän Emelie Berg!
Stumpan du är verkligen något speciellt, jag blir så glad att jag har dig!
Ditt skratt lyfter verkligen upp allt :) Du är så bra vännen!

Haha ja sen har vi Robert som tittar fram där bak och Gabban som håller om mig!

Kommentarer
Postat av: emelie

Gummsan, DU är något speciellt!

Och jag är överlycklig att ha dig i mitt liv, tack för allt du gör för mig. du förgyller mina dagar.

2009-11-04 @ 16:29:43
URL: http://eemelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback