Jag vill ha vatten, vatten, vatten, VATTEN!!!

Hej alla! Idag har vi aft tre omvårdnads lektioner och 1 matte lektion, slutade klockan!
Men haha på omvårdnads lektionen skulle man typ mata varandra medans patinten(vi) spelade någon roll, typ alltiv vill ha mer mat(jag), eller kanske inte kunde svälja eller så. Haha väldigt kul när vissa inte tuggade, vissa skulle nästan spy haha och en massa, jättekul! Och att borsta tänderna vilket var mindre kul haha det var så obehagligt att någon annan skulle göra det på en!
Menmen, kom hem halv 3 och har sovit tills nu!
Snart mat sen plugg och övningskörning! hörs senare!

Kommentarer
Postat av: gabbaaan

haha du var nog bäst på din roll!

och jag kan lova att jag fattade inget när du helt plötslig ville ha mer mer och mer xD haha

helt sjukt :]!

2009-11-05 @ 23:28:16
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback