Jag saknar min Emma

Ont i huvudet, inget ovanligt, ska väl gå och lägga mig snart, orkar inte vara vaken, mår verkligen skitskitskit. Ska sluta klaga nu, känns som att jag inte göra annat! Imorgon är det skola igen, vi ser ju hur länge jag klarar av det, sen blir det iaf att vara med Emma om jag inte mår tokdåligt!

Jag och Emma för snart 3 år sedan!
Älskar dig tokfia! <3


Is it still me that makes you sweat?
Am I who you think about in bed?
When the lights are dim and your hands are shaking as you're sliding off your pants?
Then think of what you did
And how I hope to God she was worth it.
When the lights are dim and your heart is racing as your fingers touch her skin.
I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck
Than any girl you'll ever meet, sweetie you had me
Boy I was it, look past the sweat, a better love deserving of
Exchanging body heat in the passenger seat?
No, no, no, you know it will always just be me

Kommentarer
Postat av: emma

Awh snuttan :* Jag älskar dig med din lilla mupp :P (javet att du hatar Pgubbar men jag kunde inte låta bli ;))

2009-11-12 @ 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback