Dans

Tjaaa, vet ni vad jag gjort idag? Jag har dansat!
Haha hade värsta rörelserna, kände takten osv.
Vi hade dans på kaplan, bugg och foxtrot.
Kan säga att bugg gick något bättre.
När vi skulle köra foxtrot vart man fan bara trampad på fötterna haha,
och killarna försökte inte ens styra,
så tillslut vart jag så irriterad till vissa att jag sa åt dom att styra mig,
ja haha Gabban tyckte att jag var väldigt rolig när jag sa åt killarna!
Men kul var de iaf!
Vissa killar var jätteduktiga :)
Nu ska jag chilla i lägenheten tills pappa hämtar mig, vi hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: Gabban

HHAHAH ja .. de lät verkligen kul då du sa till dom (A) ahhaha nä förlåt! de va bra att du gjorde det iaf ;)! KÅÅÅGE IMORGON!

2009-11-26 @ 18:34:11
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback