bry er inte om mitt humör :)

Tjaooooo guys.
Idag är väl en sådär halvokej dag! Sov riktigt skönt till halv 12 och nu har jag satt mig vid datorn och surar lite över det dåliga vädret. Menmen inte mycket att göra åt så idag blir väl en sådär mys dag inomhus i lägenheten med massa tvserier! Var med min älskade Emma igår, ja hon hörde faktiskt av sig haha. Vi for först till Missenträsk för att lämna nån bil, sen for vi hem till lägenheten och såg filmen Bride wars, supermysig film som man blir alldeles glad av!

Ny kompis sökes, ska vara rolig, glad och gilla äventyr! Och förtusan vara ärlig! Call me puss.
Hihi superseriöös. ;) ;) ;)

Nej jag är som sagt på lite konstigt humör. Drömde om den där förbannade bruden som gjorde ett och annat. Nej nu ska jag sluta vara så aggressiv, hon har fått smaka nog redan, mohaha. Nej går inte att få smaka nog för de hon gjorde mot mig men anywaaay. Vi hörs sen haha puss.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hade även slut pengar så ;/ vill vara med dig också ju!! <3

2009-05-27 @ 12:34:25
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: fanny

jo det är riktigt tråkigt tycker synd om han! han hade fastnat i en svarv på skolan för han går ju industri, sen hade fingrarna körts in i svarven så fingrarna vart halv mosade och det blödde som fan :/



vart nästan arg själv när jag läste vad dina kompisar hade gjort :S du har då bra instinkt nu iallfall, för dom där verkar inte vara riktigt hundra i skallen!

2009-05-27 @ 18:58:12
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback