9a

Idag mår jag bajs, helt typ död och jätteont i nacken. Buhu för mig.
Jag hade en dröm om min förra klass inatt, det är sjukt vad jag saknar min förra klass, lätt den bästa klassen jag haft! Vad vore den klassen utan tex. Alle och Robin som jämt och ständigt, ja killar de gör ni faktiskt, bråkar med lärarna. Eller Chadaa också för den delen hon var inte sen heller haha. Jag kommer alltid glädjas till dom 3 underbara år jag fick med er. Speciellt helgen vi for till Göteborg, snart är det ett år sedan men jag kan bara inte glömma det, vi hade en sån underbar helg tillsammans. Och nu är vi spridda på olika ställen, det är väldigt tråkigt! Men snart guys, då styr vi upp klassfest again!

haha ingen var beredd på kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback