puss på Lena

Nu vill alltså min goda vän Lena att jag ska uppdatera min blogg, again. Jag vet jag suger på at skriva, men hallå det är sommar då ska man inte sitta vid datorn! Förra veckan spenderade jag i Boviken så då hade jag inte alls tid med datorn och den där veckan är jag barnvakt åt min lillebror som vill ut och göra massa roliga saker, typ bada. Och i helgen vad händer då, jo Maria ska vara askalas som ett ägg för det är stadsfesten. nu skriver jag bara för att jag har inte nååågot att skriva. ska leta upp en lista så skriver jag de, si skriver snart Lenabena!

Kommentarer
Postat av: Lena

GULLUNGE :*

2009-06-30 @ 23:54:13
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback