Jag orkar inte.

Nu går jag och lägger mig. blundar och tänker inte vakna. Drar mig ifrån  verkligheten och skiter i allt. Jag går min väg, en väg som jag valt själv. Tårarna är så nära nu, jag håller igen. Tänker inte visa mig svag. För du finns så nära och jag tänker inte visa mig svag. Men när jag går till sängen och du inte ser, ja då kommer tårarna rinna för jag orkar inte hålla igen. Att det finns så mycket som sårar mig.  Varför kan inte allt bara vara bra? För det är inte menat så. Du vill mitt bästa jag vet, men det finns annat du visat även om du inte menar det, jag ser det.

Jag gräver ner mig. Leave me alone.

Kommentarer
Postat av: emma

gumman? :(

2009-06-20 @ 12:24:07
Postat av: sara

hun ?

2009-06-24 @ 11:13:27
URL: http://saraba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback