Stan går för snabbt

Haha som alla vet så är jag ju inte världens skickligaste förare, vadå jag lärde mig typ vars kopplingen satt för 3 månader sen :D Men iaf! Det roliga var ju då att jag ibland när jag kör får panik för att det är så mycket att komma ihåg så jag mest börjar skrika.
(I rondellen söder)
Maria: "Pappa, pappa, PAPPA JAG FÅR INTE IN DEN I TVÅAN"
Pappa: "Maria du måste trycka in kopplingen också"
får panik och lyckas få motorstopp i rondellen och jag brister ut i gråt.

Fan jag ska ha en automatjävel när jag skaffar bil, fast det tillåter nog inte pappa.
Sen så går stan lite väl snabbt för mig, så många bilar som vill slicka mitt arsle typ.
Eller ja, säkert för att jag är lika seg som Agda 80 år typ som dom ligger så nära.
Fuck stan och manuella bilar, jag kan ta bussen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback