Pratar i sömnen gör jag haha.

Nu har man kommit hem från en vild dag på stan!
Fick med mig hem ett par jeansleggings från Veromoda, min nyårsklänning från Ginatricot, 2 bhar och 2 par trosor!
Haha alltså vägen in till stan måste varit de jävligaste jag varit med om.. Snöstorm och 19 minusgrader.
När jag kom in på ck såg jag ut som en eskimå från nordpolen typ med min pälsjacka och håret fullt i snö!
Men det var ändå nice på stan!

Tydligen så har jag inatt pratat i sömnen haha! Både Alex och hennes föräldrar säger att jag hållit på och pratat, fan vad kul haha! :D

Ikväll blir det nog fest,. hoppas på det iaf, känner suget haha :D

Vi hörs seen!

Hittasde en grymt vacker bild på mig och Gabban haha!
Saknar dig ungjävel, kom hem snart <3

Kommentarer
Postat av: kalle

sprit sprit sprit vilket tragiskt livsöde

2009-12-27 @ 13:51:19
Postat av: GGGGGG

JAG SAKNAR DIG! (a) Hihihi <3

2009-12-28 @ 17:27:20
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback