Mammas thailax

Min mamma låter mig ej vara. Jag och min stackars mage får inte dricka. Hon kommer inte sluta förräns jag heter Thailax till middag på msn!
Och hon har ont i armen, jag gissar på hjärtinfarkt, vill någon ringa ambulans. Och nu vart hon tyst.
Ska försöka få ut henne så jag kan få börja se mitt avsnitt någon gång.

OCH NU BÖRJAR HON TJATA OM DOM JÄVLA HÖRLURARNA.

Allt är fel för henne idag, hittills har hon hunnit klaga på att jag är för känslomessig på bloggen, att jag dricker, att jag hade hörlurarna för länge igår kväll, ni kan få en lista senare ikväll om allt annat hon kommer tjata om idag!

Haha och nu vart hon på flännhumör, tydligen är jag inte snäll som säger att hon klagade!
Hon ska typ ha mens gissar jag.

Hon är fan aldrig tyst, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback