Livet kunde väl inte bli bättre än såhär? ;)

Tjooo!
Sitter här i Kåge med Alex och vi har just ätit toast(favoritmat?), nu tar vi det mest bara lugnt, snackar lite skit och sådär! Stan idag var väl okej, träffade sötnosarna Sara Norqvist och Linn Berglund, jätte längesen jag träffade dom så vi hängde ett tag och sådär, annars tog vi det lugnt och kollade på kläder och sådär men hittade tyvärr ingenting ;/
Menmen! Nu på onsdag då jäääävlar drar jag till Malå, stannar nog där hela veckan om jag får bestämma, Macke har sagt att jag är välkommen så länge som jag känner för så det kommer nog bli kanon, vi kommer ha så himla kul!
Typ fira nyårs tillsammans, träffa alla andra kompisar, åka skoter, få träffade Mackes efterlängtade familj och sådär, det kommer rent bli förjävla kung!

Sen kanske man skaffar lägenhet till i sommar, hur bra kan detta inte bli? ;) Livet leker ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback