Känner mig busig

Hihi idag mår jag sådär ovanligt bra, jag är glad över mina vänner, över det mesta så idag är en bra dag! :)
Självklart finns det ju mindre roliga saker, men det kan jag inte göra något åt nu när det är lite svårt att prata!
Menmen, idag så hade vi spinning på campus!
Började med att familjen försovde sig.
Fick springa runtrunt och fixa och trixa, men jag lyckades få mig i tid!
Haha det roliga var ju att jag ringer Alex och frågar om hon ska vara ombytt när hon kommer dit.

Maria: Aleeex, jag har försovit mig, ska du vara ombytt och kar när du far dit?
Alex: Fara vars då?
M: Men till Campus, ska du vara ombytt?
A: Vad är klockan?
M: Ehmm, 5 över 8 så jag har bråttom!
A: Fan jag har försovit mig, vi hörs sen!
M: Meen.... våra kläder då?

Haha så slutade det samtalet utan något svar så jag ringde Gabban och frågade istället. Men fick mig ju iaf i tid dit. Vi åt frukost och sådär.
Sen så hade vi spinning, och nog fan gick det bra i början, tills allt typ svartnade för mig, haha ja jag vart yr och allt dedär shietet! Så tillslut fick jag mig bort till toan för att dricka.
Men då jävlar kom all frukost upp igen. Inget trevligt haha.
Men jag klarade mig och började må bra efter en stund hehe!
Efter vi haft allt dedär massage och sånt så drog jag och Alex till Atorp!
David hade innebandykup som vi var tvugna att fara och kolla på!
Var ganska kul, eller haha näe jag har aldrig varit intresserad av innebandy.
Men det var då fan kul att kolla när estet dansade och sånt. Riktigt kul!
Sen drog jag och Alex och åt på pizzerian på atorp, mums,
Eftersom jag inte ätit sen måndags och min frukost kom upp så var jag väldigt hungrig!

Och nu mina sötnosar så är jag hemma igen! Ska nog övningsköra ikväll, toppen!
Vi hörs seeenare! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback